Tutaj znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat zwrotów i reklamacji w sklepie ekomajty.pl. Postaraliśmy zamieścić na tej stronie odpowiedzi na takie pytania jak:
- W jaki sposób mogę zwrócić lub zareklamować zamówione produkty?
- Czy mogę zwrócić lub zareklamować tylko część zamówienia?
- Do kiedy mogę zwrócić zamówione produkty?
- Do kiedy mogę reklamować zamówione produkty?
- Czy płacę za przesyłkę podczas zwrotu lub reklamacji?
- Na jaki adres wysłać zwrot lub reklamowany towar?
W zależności od Twojej sytuacji, zapoznaj sie z wybraną częścią strony. W razie wątpliwości, zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktu.
ZWROTY
Chcesz więc zwrócić zamówione produkty. Kupując w Ekomajty, masz masz możliwość zwrotu zamówienia bez podawania przyczyny. Możesz to zrobić nie później niż w terminie 14 dni (kalendarzowych) od otrzymania zamówienia.
WARUNKI ZWROTU
Pieluszka nie może być używana, prana, lanolinowania, zabrudzona lub w inny sposób modyfikowana.
Produkty służące do pielęgnacji lub prania (np. chusteczki, płyny, płatki, proszki) nie mogą być otwarte.
Zwroty nie dotyczą kawałków materiału, ponieważ są docinane na wymiar, zgodnie z Twoim zamówieniem.
Chcę zwrócić część zamówienia
- Czas do odstąpienia: 14 dni od otrzymania zamówienia
- Czas rozpatrzenia zwrotu: do 14 dni od otrzymania wypełnionego oświadczenia wraz ze zwracanymi produktami
- Warunki zwrotu: sprawdź warunki zwrotu opisane powyżej
- Wysyłka: zapakuj wybrane produkty w bezpieczny karton, opakowanie, które chroni przed wilgocią; do przesyłki dołącz wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy, paragon fiskalny (lub jego kopię), informacje o numerze konta bankowego, na który będziemy mogli zwrócić Ci pieniądze
- Koszt wysyłki: pokrywasz Ty; zwracamy tylko koszt przesyłki poniesiony przez Ciebie podczas zamówienia, zgodnie z informacjami w regulaminie sklepu internetowego
Chcę zwrócić całe zamówienie
- Czas do odstąpienia: 14 dni od otrzymania zamówienia
- Czas rozpatrzenia zwrotu: do 14 dni od otrzymania wypełnionego oświadczenia wraz ze zwracanymi produktami
- Warunki zwrotu: sprawdź warunki zwrotu opisane powyżej
- Wysyłka: zapakuj całe zamówienie w bezpieczny karton, opakowanie, które chroni przed wilgocią; do przesyłki dołącz wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy, paragon fiskalny, informacje o numerze konta bankowego, na który będziemy mogli zwrócić Ci pieniądze
- Koszt wysyłki: pokrywasz Ty; zwracamy tylko koszt przesyłki poniesiony przez Ciebie podczas zamówienia, zgodnie z informacjami w regulaminie sklepu internetowego
Zwracane produkty wyślij na adres: Ekomajty, ul. Filmowa 12/2. 55-040 Bielany Wrocławskie rejestrowaną przesyłką pocztową (poleconą) lub do Paczkomatu BWR01N w Bielanach Wrocławskich.
REKLAMACJE
Chcesz więc zareklamować zamówione produkty. Kupując w Ekomajty, masz masz możliwość reklamacji dotyczącej zakupionych produktów z tytułu rękojmi (jeśli jesteś osobą, która je nabyła). Możesz to zrobić nie później niż w terminie jednego roku od otrzymania zamówienia. Z dodatkowymi warunkami reklamacji możesz zapoznać się w regulaminie sklepu internetowego.
WARUNKI REKLAMACJI
Pieluszka nie może być modyfikowana i prana niezgodnie z opisem na stronie danego produktu (lub w dołączonej metce z instrukcjami prania).
Produkty służące do pielęgnacji lub prania (np. chusteczki, płyny, płatki, proszki) podlegają reklamacji u producenta produktu.
Reklamacje kawałków materiału każdorazowo będą rozważane indywidualnie.
Szczegółowe warunki reklamacji możesz przeczytać w regulaminie sklepu internetowego.
Chcę zareklamować produkt lub produkty
- Czas do złożenia reklamacji: jeden rok od otrzymania zamówienia
- Czas rozpatrzenia zwrotu: do 14 dni od poinformowania sprzedawcy o chęci reklamacji i dostarczeniu niezbędnych informacji na temat reklamowanych produktów
- Warunki reklamacji: sprawdź warunki zwrotu opisane powyżej
- Wypełnij formularz reklamacji towartu i dołącz go do przesyłki.
- Wysyłka: zapakuj reklamowane produkty w bezpieczny karton, opakowanie, które chroni przed wilgocią; do przesyłki dołącz paragon fiskalny lub inny dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji
- Koszt wysyłki: pokrywa sprzedawca; zwracamy koszt przesyłki poniesiony przez Ciebie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zgodnie z informacjami w regulaminie sklepu internetowego
Zwracane produkty wyślij na adres: Ekomajty, ul. Filmowa 12/2. 55-040 Bielany Wrocławskie rejestrowaną przesyłką pocztową (poleconą) lub do Paczkomatu BWR01N w Bielanach Wrocławskich.